Tietoa meistä

Yhdistyksen toiminta juontaa juurensa vuoteen 1929, jolloin perustettiin Liikolan Martat. Yhdistys perustettiin luovutetussa Karjalassa, Antrean pitäjässä, Antrean Marttayhdistyksen alaisuuteen. Sotien jälkeen Lopelle sijoitetut martat saivat vuosien myötä toimintaan mukaan myös paikkakuntalaisia, jolloin nimeksi muutettiin Lopen Marttayhdistys.
Myöhemmin nimeksi muutettiin Kormun-Launosten Martat ry., joka kuvaa yhdistyksen toiminta-aluetta Lopella.

Kokoonnumme kerran kuussa erilaisten teemojen, vieraiden ja mukavan yhdessä tekemisen äärelle.
Martoissa on mahdollisuus uuden oppimiseen, osallistumiseen ja vaikuttamiseen.

Marttatapaamisen lisäksi teemme yhdessä retkiä ja pidämme yhteisiä talkoita, joiden avulla mahdollistamme yhdistyksemme varainhankintaa.

Tervetuloa mukaan Kormun-Launosten Marttojen iloiseen joukkoon!

Jos kiinnostuit toiminnastamme, ota meihin yhteyttä tai tule tutustumaan marttatapaamiseemme!